Profitunity Trading System Pdf


Jag börjar denna tråd, att lära mig, och att handla och granska Bill Williams Chaos Trading System, även känt som New Trading Dimensions. Alla är välkomna att diskutera och visa sin handelsanalys utifrån detta handelssystem. För de som redan är bekanta med detta handelssystem borde de veta Bill Williams skrivna 3 handelsböcker, 1) Chaos Trading 2) Nya handelsmått och 3) Trading Chaos (2: a upplagan) Som i 3: e boken visar Trading Chaos mer raffinerad handel sådan Wiseman 1. Wiseman 2 dan Wiseman 3, jag kommer att försöka fokusera på denna inställning, men jag kommer inte att begränsa vår granskning endast på denna inställning. Det finns flera andra handelsuppställningar inom bok nr 2, dvs nya handelsmått som också är värda För dess värde. Indikatorerna för det här systemet är alla inbyggda indikatorer enligt Bill Williams-indikatorn inom MT5 och MT4. I min nästa inlägg börjar jag med att skicka några diagram. humm. låter bra. Du välkomnar dig till MT5-community. Jag hörs det för första gången. Kan du posta dessa 3 e-böcker nedladdningslänkar, så vi kan fokusera med dig i din tråd Your Freind Taoufik GBPUSD. 20 PipsDay Strategi BackTest (7-sep-7-okt) Mina inlägg är användbara för dig. Plz Klicka citationstecken Tack citationstecken -------- gt Ursprungligen postat av Taoufik: humm. låter bra. Du välkomnar dig till MT5-community. Jag hörs det för första gången. Kan du plz posta dessa 3 eböcker nedladdningslänkar, så vi kan fokusera med dig i din tråd Din Freind Taoufik Tack Taoufik :-) För tillfället har jag bara den officiella länken på Amazon dot com. sök bara på Trading Chaos, du kommer att leda till alla 3 e-böckerna. Förhoppningsvis, senare kan vissa medlemmar tillhandahålla gratis nedladdningar av dessa e-bok. Nedan visas den ursprungliga displayen av de 4 indikatorerna på detta Chaos Trading System, även känt som New Trading Dimensions. 1) Alligator display som 3 Flytta medelvärden. Kallas också som Balans Line. 2) Fractal visning som små triangeliknande tecken (min visas i ljusblå färg.) 3) Awesome Oscillator (AO) display som histogram. 4) Accelerator Oscillator (AC) display som histogram. Denna indikator har nu ersatts av ett 9-dagars RSI (relativ styrkaindex). Men för mitt syfte kommer jag inte att använda denna indikator. Men alla medlemmar är välkomna att använda den i den här tråden till medlemmarnas val. I mitt nästa inlägg kommer jag att visa de tre Trade-uppställningarna med hjälp av ovanstående Chaos Trading Indicators. Ursprungligen postat av Taoufik: humm. låter bra. Du är välkommen till MT5-community. Jag hörs det för första gången. Kan du plz posta dessa 3 eböcker nedladdningslänkar, så vi kan fokusera med dig i din tråd. Din Freind Taoufik Alligatorn (de 3 balanslinjerna) har två lägen. 1) Sleeping Alligator är när du ser att balanslinjerna är sammanflätade med varandra, vilket återspeglar marknadskursen. 2) Hungrig Alligator vaknar från sovläge, öppnar munnen och börjar äta alla pipor infronterar sin mun. ps Alligator mun. Grön linje är läpparna, röd linje är tänder blå linje är käken. Som visas nedan, alligatorens två lägen. Zzz och grrr slurps Nedan visas ett exempel på Wiseman 3 trade setup. Denna handelsuppställning använder fraktalen och alligatorn för att indikera handelsmöjligheter för inträde för köppositionerna. I detta fall är wiseman 3-bildningen formad och handelsinspelningsaktiviteter ligger utanför alligatormunnen. ps Trade entry level Placering av Trade Entry (white dot) För tillfället till slutet av det här året, kan vi fokusera på ovanstående handel setup ie Wiseman 3. Idag på GbpUsd dag upptäckte jag Wiseman 3 som visas i tabellen nedan Ps Forum medlemmar skulle kunna se samma sak på sin handelsplattform. Jag läste om det systemet och jag gillar Alligator-idén, men jag vet inte hur man använder Fractals med detta system. Så i princip måste AO vara över 0 och Alligator måste gå upp då använder jag fraktals breakouts. Heres lite foto av Dr Bill Williams med Alligator och några av hans långa efterföljare av Chaos TradingNew Trading Dimensions från Ryssland och Europa (mest professionella handlare). Ämne: Hur har du studerat kursen? Bill Williams The Benefit Home Study Coursequot Tja, det här är en personlig åsikt. (men baserad på en viss erfarenhet ändå): Den ena grejen: Jag tittade på samma kurs (efter att ha köpt alla tre böckerna, tänkte dig) ungefär fyra, möjligen för fem år sedan (inte säkert men för länge sedan) och det var nästan 6 000 sedan då. Det som sägs: Efter att ha tittat på webbplatsen efter hela denna tid (idag) verkar det som om ingenting har förändrats och jag misslyckas med att se vad MER du kommer att komma ur kursen än vad som redan är detaljerat i de tre böckerna (och Det är baserat på vad som fortfarande finns på hemsidan och trots vad webbplatsen anger). Det finns några trådar runt här på hans handelssystem och indikatorer och du kommer tyvärr att hitta de flesta av dem inte är för gratis. Ovanstående sägs och i all rättvislighet: Jag försökte systemen i de tre böckerna (detsamma samma system tar bara olika saker) och de fungerade inte för mig på FOREX. Jag (inte sällan i alla fall) handlar mer om Forex och Ive har aldrig fått systemen till en andra tanke eller tillämpat dem på handelsaktier. Men låt mig säga det här: Bill Williams är (eller var ändå) en aktiehandlare (främst även om det finns glesa exempel på några FOREX-affärer i de tre böckerna). Det är intrycket jag får ändå. Bara ha det i åtanke. Aktier flyttar differentierat från FOREX (det är jag säker på ändå). Huruvida de (fortfarande) arbetar med aktier. Jag vet inte men jag tror inte det varför du här (för att handla aktier betyder jag). Om du har så mycket kapital tillgängligt och vill byta FOREX: sätt det på ett handelskonto (eller spara det för tillfället) och kolla dig här. Annat än handlarpsykologi (som jag inte tror kan läras av en bok men Bill Williams sätter i en bra ansträngning ändå): allt du behöver hittar du här gratis. Om du vill gå Bill Williams-rutt: köp böckerna (vågar jag säga FIRST.) (De är en bråkdel av kursens kostnad) men tänk på att mina personliga anteckningar ovan är alla. Då igen (ledsen om jag låter som en ANALYST här, dvs inget rakt svar): ta en titt på trådarna på ämnet och PAPER-TRADE systemen. Om de är lönsamma för DIG: Var galen som de säger (och köp kursen, dvs om inget annat kommer du att få en hotline för dem att fråga dem varför systemen fungerar inte eller du kan komplimera dem). FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Feb 2010 Plats Wales är vackert land. Inlägg 3 823 Så låt mig få det här rakt, en av de saker du säger är att en 6k kurs inte visade dig vägen till rikedomar, och du gör inte mer av det än, i min bok som inte är värde för pengar, tror jag att det hävdar vad jag fortsätter säga, handelssucces är mer nere för individen än mycket annat. FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Mar 2007 Plats Johannesburg, South Africa. Inlägg 4 618 Nope: Jag har aldrig köpt kursen (även om de försökte sälja hårt på mig när jag hade en fråga om något i en av de böcker som jag fick). Nej. Jag kämpade med handel tillbaka då men det dumma jag var inte. LOL. Men jag tittade på det (webbplatsen och presentationen) (då och då). Inte vara otäck men verkligen: det verkar som att det är samma gamla samma gamla för att vara ärlig. Berättade: Mitt bästa värde för pengarna var min gamla Wilder-bok. Jag tror att det kostade mig 69 eller något sådant. Det var verkligen allt som behövdes (för mig). Tja det, risk - och penninghantering, tålamod och återhållsamhet. Titta: vem är jag (lil ol me) för att slå honom. För allt jag vet: saker i böckerna (och vem vet om kursen) fungerar ganska bra men jag tror fortfarande inte på Forex trading (samma som Wilder) och jag är inte på väg att ändra riktning och fixa något som inte brutit (åtminstone Ive lärt så mycket). Och ja, om inte annat är övertygat (vilket deras hemsida inte uppnår så mycket som jag är orolig), så misslyckas jag med att se vad som ligger i en hög med DVD-skivor och ytterligare manualer, eftersom det fortfarande skulle visas att det är samma system. Den enda möjliga fördelen jag kan tänka på är direktlinjen till dem och vem vet vad som är värt. Det, och, ja, Bill Williams är väldigt stort i Zen och saker som det som är lite bortom mig och min tekniska enda sinne är jag rädd. Senast redigerad av dpaterso 06-11-2011 kl. 09:45. FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Feb 2010 Plats Wales är vackert land. Inlägg 3 823 Jag måste ha missläsning, på något sätt, det visar mig ganska bra, att en 100 produkt är lika bra som en 10000 produkt, det är framför allt till näringsidkaren själv att genomföra hisher-strategin som de passar, kan systemet Var ca 20 av vad du behöver, den andra 80 till dig själv. Anmälningsdatum Feb 2016 Inlägg 11 tackade din del. Men det är bara 59 intead av 1oooo thats kostar från författare till dessa kurser Posting Permissions Alla tider är GMT -4. Klockan är nu 01:10. Lär dig hur man handlar Forex. BabyPips är nybörjarguiden till Forex Trading. Din bästa källa för Forex Education på webben. Copyright 2005-2015 BabyPips LLC. Alla rättigheter förbehållna. Citerar inte lasten som brister dig ner. Det är hur du bär det. Det är hur du bär det. QuotBill Williams 8211 Profitunity Home Study Course Produktbeskrivning Bill Williams 8211 Profitity Home Study Course Profitunity Hem Studiekurser The Profitunity Home Study Program ger en omfattande studie kurs skapad för att hjälpa dig Att framgångsrikt byta aktier, obligationer, terminer och valutamarknader på de nuvarande marknaderna. Den vinstmässiga handelskursen innehåller den grundläggande handelsmetoden som för närvarande används av Bill Williams, som innehåller lektioner om att behärska Alligator-handelsindikatorn, implementera handel Fractals, Super AO och Bullish and Bearish Divergent Bars. Vinstmottagningskursen är fylld med välforskat, stimulerande studiematerial och vår tidsförfinade handelsmetodik, som snabbt kommer att få dig på din väg till handelssucces. Alla versioner av Home Study Course inkluderar Profitunity Videos och Wiseman Indicators. Vår kombination av studiehandböcker, Daily DVD-videoinstruktion, Tipsark, Handelspartners, Handelsordlista och Profitunity8217s psykologiska träningsverktyg ger dig en mångdimensionell pedagogisk erfarenhet som gör att du kan arbeta i din egen takt. Profitunity Home Study Course Online Version Profitability Home Study Online-versionen innehåller alla element i den tryckta versionen av vår hemsida, med undantag för att vissa delar av kursen kommer att komma till dig i elektronisk form och listas nedan. Den här versionen innehåller Wiseman-indikatorerna för våra partnerplattformar, Profitunity Video Lessons på DVD, Digital PDF-versioner av Video Study Guide och Handledning Manual, Autogenic Training Mp3s, Wiseman Traders Tip Sheets, Trading Pads Vår kombination av studiehandböcker, Daily DVD Videoinstruktion, tipsskivor, handelspartners och proprietära psykologiska träningsverktyg ger dig en mångsidig pedagogisk erfarenhet. Williams Williams Profitunity Home Study Course (profitability) Produktbeskrivning Profitunity Home Study Courses Välgörenhetsstudiet erbjuder en omfattande studieplan skapad för att hjälpa Att framgångsrikt byta aktier, obligationer, terminer och valutamarknader på de nuvarande marknaderna. Den vinstmässiga handelskursen innehåller den grundläggande handelsmetoden som för närvarande används av Bill Williams, som innehåller lektioner om att behärska Alligator-handelsindikatorn, implementera handel Fractals, Super AO och Bullish and Bearish Divergent Bars. Vinstmottagningskursen är fylld med välforskat, stimulerande studiematerial och vår tidsförfinade handelsmetodik, som snabbt kommer att få dig på din väg till handelssucces. Alla versioner av Home Study Course inkluderar Profitunity Videos och Wiseman Indicators. Vår kombination av studiehandböcker, dagliga DVD-videoinstruktion, tipsark, handelspartners, handelsordlista och profittens psykologiska träningsverktyg ger dig en mångdimensionell pedagogisk erfarenhet som gör att du kan arbeta i din egen takt. Profitunity Home Study Course Online Version Profitability Home Study Online-versionen innehåller alla element i den tryckta versionen av vår hemsida, med undantag för att vissa delar av kursen kommer att komma till dig i elektronisk form och listas nedan. Den här versionen innehåller Wiseman-indikatorerna för våra partnerplattformar, Profitunity Video Lessons på DVD, Digital PDF-versioner av Video Study Guide och Handledning Manual, Autogenic Training Mp3s, Wiseman Traders Tip Sheets, Trading Pads Vår kombination av studiehandböcker, Daily DVD Videoinstruktion, tipsark, handelspartners och proprietära psykologiska träningsverktyg ger dig en mångsidig pedagogisk erfarenhet. Det finns inga recensioner ännu. Lägg till en recension

Comments